Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderson, Robert M.
TitelQuality of Engineering Education Project: Continuing Professional Development of Engineering Faculty.
QuelleIn: Engineering Education, 76 (1985) 3, S.157-59Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; Educational Improvement; Educational Quality; Engineering; Engineering Education; Faculty Development; Higher Education; Professional Continuing Education
AbstractPresents a preliminary report of the Quality of Engineering Education Project Task Force on Continuing Professional Development of Engineering Faculty, discussing responsibilities of engineering faculty and current approaches and effective faculty development. Also considers responsibilities of recommendations related to individual engineering faculty members, government, university central administration, and government. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: